czwartek, 16 sierpnia 2007

O koszulkach :)

Jako że w komentarzach do postu "Nowy wygląd" pojawił się wątek koszulek z nadrukami, chciałbym spytać czy nasi czytelnicy byli by zainteresowani posiadaniem koszulek zaprojektowanych przez mnie i Kamilkę? Pomysły na wzory są różne, od szkiców odręcznych po propagandę naszego bloga no i oczywiście możliwość posiadania koszulki ze zdjęciem które można znaleźć na naszym blogu lub albumie ze zdjęciami. A na czym będzie można mieć takie zdjęcia? Praktycznie na wszystkim co wymyślono: koszulkach, kurtkach, kubkach, naklejkach, parasolach,..... dosłownie wszystkim :)

Ja na przykład myślę nad zakupem parasola dla mojego Skarba, oboje wiemy dlaczego :)

Zapraszam do komentarzy i ankiety na ten temat.

Kama:

Pomysł jest bardzo ciekawy. To tworzenie czegoś nowego, a ja uwielbiam twórcze spędzanie czasu.Będziemy mogli dać upust naszej kreatywności :)Nio i niezła zabawa, bo razem i na wesoło :)
Ja tez mam już kilka pomysłów dla mojego Skarba :)