poniedziałek, 20 sierpnia 2007

Po rejsie...

Co się robi po rejsie statkiem? Idzie się na spacer :) My poszliśmy nad Odrę... było bardzo ślicznie mój Skarb wygląda jak zwykle olśniewająca, a ja? Ja jakoś nie mam zdjęć z tego spacerku :( Nie wiemy jak to się mogło stać.... ale na pewno to nadrobimy przy najbliższej okazji :)

Nad Odrą

Kama:

Ja uwielbiam robić zdjątka mojemu Skarbowi, ale niestety aparacik jest jeden, a moje Kochanie lubi fotkować mnie, więc czasami sie nie udaje małej wiewiórce doskoczyć i porwać aparacik ;)

Składam więc uroczysta obietnice, że Krzysiaczka będzie więcej i więcej..... na zdjęciach oczywiście :)

A spacerek był przeuroczy:)Po drodze podglądaliśmy wilki w zoo jak grasują sobie swawolnie.Kochanie nawet zachował się jak rasowy paparazzi i zrobił kilka fotek przez ogrodzenie .

Po powrocie był czas tylko na relaks... i to jaki :)