czwartek, 9 sierpnia 2007

Wiewiórki w świecie Kubusia Puchatka

Intrygujący tytuł? TAK! Jako że wszyscy lubimy Kubusia i jego mały świat chciałbym podzielić się małą refleksją na ten temat.

Więc jak wiemy jednym z najlepszych przyjaciół Kubusia jest Prosiaczek. Kubuś jest oczywiście gotów bronić prosiaczka.

Ale wróćmy do naszego bohatera - Prosiaczka i wiewiórek. Nie wiem czy wszyscy widzieli ekranizacje tych opowieści, ale wierzcie mi, te małe słodkie (tam głównie szare) stworzonka skakały radośnie po drzewach :) Ale o co chodzi z tym prosiaczkiem? A więc wczoraj widziałem program (dokument naukowy) o małym zwierzątku, które wygląda jak... wiewiórka :) ale nie do końca z tyłu wygląda jak... Prosiaczek (tylko bardziej rudy Prosiaczek) :) Nie, to niemożliwe żeby Prosiaczek z wiewiórkami... no ale zobaczcie sami:

Stworzonko nazywa się Aguti (może to amerykańskie określenie wiewiórkoprosiaczka, nie wiem, nie znam się :) jest słodkie.
Na filmie widać że grasuje jak wiewiórka - przednimi łapkami, ale jak się odwróci wygląda jak Prosiaczek :P

Mam nadzieje że nie oberwie mi się za bardzo za ten post (pewnie dzisiejsze kino będzie na mój koszt :P


Kama pisze:

Jako że reprezentuję wiewiórczą społeczność i miłe memu sercu są te puszate stworzonka, mówie stanowczo NIE nieprzyzwoitym insynuacjom.Że niby wiewiórka i prosiaczek... feeeee ciekawe jakby mogło do tego dojść.I niech lepie to nie pobudza Waszej wyobraźni.Poza tym, żądam konkretnych dowodów i puszatego skręconego spiralnie ogonka który mógłby rzucić nowe światło na te sprawę!

Oczywiście, że kino i smakołyki się należą za takie pomówienia. Może to załagodzi moje niemałe oburzenie :P

Ankieta
Jako że sytuacja wydaje się być nie jasna dla wszystkich zainteresowanych. Zapraszam do ankiety. Czy Aguti przypomina wiewiórkoprosiaczka czy nie? Ankieta u góry po prawej stronie bloga :) (chyba wszyscy wiedzą jak mają glosować :)