piątek, 22 sierpnia 2008

Praca mgr.

Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pochłania mi większość czasu gdy Mój Skarb jest w pracy. Teraz jestem na etapie zamykania części teoretycznej. Czasu mam coraz mniej ale mam nadzieję, że uda mi się dopiąć wszystko na czas. Coraz bardziej podoba mi się to o czym piszę i ciesze sie, ze ostatecznie mam taki właśnie temat. pisanie o relacjach małżeńskich, róznicach plciowych jest bardzo ciekawe. Milcia jest juz Panią Psycholog ma już za soba kilka minut wstydu jak sie mówi o obronie i zamknela etap zycia pod dumna nazwa studia;) Ciesze się, że mialam Ci okazję pogratulowac Kamiś i jestem bardzo ciekawa Twoich opowieści z wyprawy na Krym:) Jak tylko wróce do wrocka pójdziemy na rożek firmowy i mi wszystko opowiesz-nio a na pewno większą wiekszość ;) Bardzo tęsknię za naszymi rozmowami. Całuje Cię bardzo bardzo gorąco.