sobota, 8 marca 2008

8 marca :)

Jak podaje CNN dziś jest 8 marca. Drugie (po świecie lasu i walentynkach) najważniejsze święto na naszej planecie.

Postaram się pominąć wstęp merytoryczny i argumentacje za (bo spróbowałbym być przeciw !!! :P ) i od razu złożę swe uwielbienie na ręce kobiet tego świata :)

A dla mojej kochanej kruszynki śliczniutkie kwiatuszki i ogromne gorące tulenie za to jaka jest wspaniała i ileż radości potrafi dostarczyć jednym małym uśmieszkiem.

Pozdrawiam Wszystkie Kobiety

To przepiękny kwiatuszek..Najpiękniejszy na świecie.Jestem bardzo szczęśliwa kobietą.. o tak bez wątpienia,a Mój Mężczyzna jest po prostu wspaniały.Bardzo się wzruszyłam i rozmarzyłam.Teraz ponad wszystko chciałabym Cie przytulić i podziękować.. przy Tobie rozkwitam i promienieję a w sercu budzi sie wiosna :)

KOCHAM CIĘ PROMYCZKU

Twoja Kobieta